Årsmøte 2016 - AUF

Årsmøte 2016

AUF i Vest-Agder har gleden av å invitere til årets viktigstre møte for organisasjonen vår. Årsmøtet er møtet hvor vi velger hvem som skal sitte i fylkesstyret, hvor vi vetdtar vår pålitikk og våre meninger og vi blir selvsagt enda bedre kjent med andre AUFere fra hele fylket!

Vil du delta?

Ta kontakt med din lokallagsleder og gi beskjed – man må nemlig være delegat og valgt på lokallagets årsmøte for å være delegat på AUF i Vest-Agders årsmøte.

Å være delegat betyr at du får være med å debattere, komme med forslag i de ulike sakene og avgi stemme.

Hvis du ikke er delegat, kan du likevel komme. Det blir spennende innledninger og du vil få en lærerik lørdag du neppe vil glemme. Program blir sendt ut på nyåret.

Har du politiske forslag du vil årsmøte skal diskutere?

Da må du sende det til AUFs mail; vest-agder@auf.no. Vi hjelper deg selvfølgelig om du trenger det, så ikke nøl med å ta kontakt med fylkessekretær Lyder eller fylkesleder Kai Steffen. Forslagene må inneholde både en kort informasjonstekst om hva saken gjelder og nøyaktig hva du vil AUF skal mene om saken.

Frist for å sende inn forsalg er 31. januar!

Alle saker vil bli sendt ut så fort fylkesstyret har behandlet innkomne forslag, via mail.

Møte avholdes på Mandal Rådhus, lørdag 13. februar kl. 10.00.-18.00.

Adresse: Ytre Sandgate 25, 4514 Mandal.

Fylkeslaget dekker busstransport og mat under møtet. Vi sender ut en oversikt over buss så fort dette er klart.

Har du noen spørsmål, kontakt fylkesleder eller fylkessekretær.

Solidarisk hilsen
AUF i Vest-Agders fylkesstyre